طراحی پورتال های سازمانی شرکت پروجان

شیرپوینت و پراجکت سرور پروجان

استقرار شیرپوینت و پراجکت سرور

مسیر سایت

طراحی فرایندهای درون سازمانی

 فرایند شیرپوینت

نیاز اصلی سازمانها به هنگام استفاده از سامانه هایی مانند شیرپوینت ، پراجکت سرور و CRM پیاده سازی مناسب فرایندهای سازمانی و انطباق مناسب این محصولات با فرهنگ سازمانی موجود میباشد. در بسیاری از موارد پیاده سازی این نیازها مستلزم ایجاد فرایندهایی دقیق و حساب شده و دارای قابلیت اطمینان بالا در سازمان است. شرکت پروجان در راستای کمک به سازمانها جهت استقرار مناسب شیرپوینت  ، پراجکت سرور و CRM بسته های خدماتی خود را در زمینه پیاده سازی فرایندهای سازمانی ارائه میدهد.

پیاده سازی فرایندهای سازمانی بر روی محیطهایی از این دست علاوه بر وجود پیچیدگیهای مختص به خود معمولا برای بسیاری از سازمانها کاری زمان بر بوده که علاوه بر تاثیر منفی در زمان تکمیل پروژه ، ریسکهایی را متوجه آن مینماید. استفاده از خدمات پروجان در زمینه پیاده سازی فرایندهای داخلی سازمانها ، علاوه بر صرفه جویی در هزینه های سازمان ، انتخابی هوشمندانه در جهت استقرار سریعتر سامانه هایی مانند شیرپوینت و پراجکت سرور میباشد. کارشناسان شرکت پروجان با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در زمینه پیاده سازی انواع فرایندها در سازمانهای مختلف و همچنین استفاده از دانش روز در این زمینه توانایی ارائه خدمات مشاوره و پیاده سازی انواع فرایندهای سازمانی متناسب با نیاز مشتریان را دارا میباشند.

 

فرایند سازمانی

 

یکی از فاکتورهای بسیار مهم که به هنگام پیاده سازی فرایندهای سازمانی همواره مورد توجه شرکت پروجان میباشد ، لزوم درگیر نمودن کارشناسانی از خود سازمان در پروسه طراحی و پیاده سازی فرایند است. این امر علاوه بر ایجاد حس مشارکت در تولید محصول نهایی در افراد سازمان ، موجب میشود به تدریج  دانش طراحی و ایجاد فرایندها به کارشناسان سازمان منتقل شده و پس از مدتی خود این کارشناسان بتوانند بسیاری از نیازهای سازمان را پاسخگویی نمایند.  

اولین گام در پیاده سازی فرایندها معمولا پروسه های مربوط به طراحی میباشند . در این مرحله علاوه بر بررسی استانداردهای مورد نیاز سازمان و تحلیل روندهای فعلی گردش اطلاعات ، می بایستی فاکتورهایی از قبیل ریسکهای پیاده سازی ، نوع فرهنگ سازمان و نحوه استقرار مناسب فرایندها مورد بررسی قرار گیرد. در مرحله بعدی علاوه بر فرایند طراحی شده نحوه استفاده و انجام تغییرات احتمالی به کارشناسان سازمان آموزش داده میشود. در نهایت پس از پیاده سازی فرایند وارد فاز تست و انجام اصلاحات نهایی میشویم که در این مرحله علاوه بر دریافت بازخورد از مشتریان ، اصلاحاتی متناسب با موارد مطرح شده در فرایندها ایجاد میشود.

نکته ای که در نهایت می بایستی به آن اشاره شود ، لزوم ایجاد فرایندها بدون استفاده از کد نویسی میباشد. این امر در نهایت موجب میشود علاوه بر استفاده کاملا استاندارد از محیطهایی مانند شیرپوینت و پراجکت سرور ، تغییرات مورد نظر بر روی این فرایندها نیز به سادگی قابل انجام باشند. همچنین انجام ارتقاء های مورد نظر بر روی این محیطها مثلا از نگارش 2013 به نگارش 2016 بدون هیچ مشکلی صورت گرفته و از مشکلاتی که معمولا کدهای نرم افزاری در این قسمت ایجاد میکنند جلوگیری میشود.

  جهت مشاهده کاتالوگ اینجا کلیک نمایید


جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان ما میتوانید از طریق پست الکترونیکی Info[at]Projanco.com و یا شماره تماس 44287434-021 اقدام فرمایید.