طراحی پورتال های سازمانی شرکت پروجان

شیرپوینت و پراجکت سرور پروجان

استقرار شیرپوینت و پراجکت سرور

مسیر سایت

سامانه پیگیری نامه ها و وظایف

سامانه پیگیری وظایف

سامانه پیگیری نامه ها و وظایف پروجان ، پایگاه اطلاعاتی مرکزی میباشد که مدیران سیستم با ورود به آن میتوانند به سرعت از نحوه عملکرد واحدهای مختلف سازمانی اطلاع پیدا کنند. این سامانه توانایی اتصال به سایر سامانه های ارائه شده توسط شرکت پروجان مانند سامانه پروژه ها ، مدیریت جلسات ، مدیریت مستندات و ... را دارا میباشد و اطلاعات مربوط به وظایف پرسنل ، میزان پیشرفت و نحوه عملکرد آنها در هر سامانه دیگری به اینجا منتقل میشود. همچنین این امکان برای افراد مسئول در هر واحدی وجود دارد که به سادگی نامه های وارده در سازمان را جهت اقدام به افراد مختلف در سازمان ارجاع دهند و در هر زمانی از میزان پیشرفت فعالیتهای انجام شده بر روی این نامه ها و یا وظایف محوله در خصوص آنها اطلاع حاصل نمایند.

یکی از بارزترین خصوصیات این سامانه ، سادگی کار با آن و طراحی منحصر به فرد آن میباشد. اطلاعات موجود در سامانه پیگیری نامه ها و وظایف میتواند به عنوان مبنایی برای ارزیابی عملکرد پرسنل و واحدهای مختلف سازمان در نظر گرفته شود. همچنین مدیران سازمان میتوانند با استفاه از گزارشات بسیار کاربردی این سامانه به تحلیل مشکلات موجود در سازمان پرداخته و در صورت نیاز تصمیمات اصلاحی را جهت رفع این مشکلات اتخاذ نمایند. وجود این سامانه به مدیران سازمان دید جامعی تنها در یک نگاه نسبت به عملکرد واحدهای مختلف میدهد. همچنین در صورت نیاز میتوانید به سادگی میزان تطابق عملکرد هر واحد سازمانی با اهداف تعریف شده سطح خرد و کلان سنجیده شود.

همچنین میتوان انواع ساختارهای اطلاع رسانی و یا هشدار در خصوص وضعیت عملکرد را بر روی سامانه پیگیری نامه ها و وظایف تعریف نمود ، به عنوان مثال این سامانه میتواند بعد از اتصال به مدیریت جلسات ، به صورت روزانه یا هفتگی در خصوص فعالیتهای به تاخیر افتاده و وظایف ارجاع داده شده در آن جلسه ایمیل و یا پیامک هایی را برای افراد مرتبط و مدیران مربوطه ارسال نماید.  به سادگی میتوان دریافت که این سامانه میتواند در مواردی بسیار بیشتر از پیگیری صرف فعالیتها و نامه های موجود در سازمان مورد استفاده قرار گیرد. انعطاف پذیری بالای سامانه پیگیری نامه ها و وظایف و توانایی انطباق آن با انواع فرایندهای سازمانی به گونه ای است که پس از ارائه آموزشهای لازم به افراد در سازمان میتوانند به سادگی فرایندهای جدیدی  در این سامانه تعریف نمایند و استفاده از آن بسیار اقتصادی میباشد.

 

ویژگیهای سامانه

   جهت مشاهده کاتالوگ اینجا کلیک نمایید


 جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان ما میتوانید از طریق پست الکترونیکی Info[at]Projanco.com و یا شماره تماس 77971706-021 اقدام فرمایید.

عضویت در خبرنامه