طراحی پورتال های سازمانی شرکت پروجان

شیرپوینت و پراجکت سرور پروجان

استقرار شیرپوینت و پراجکت سرور

مسیر سایت

سامانه مدیریت تغییرات

مدیریت تغییرات پروجان

با کمک سامانه مدیریت تغییرات پروجان ، سازمانها قادر هستند دید جامعی از کلیه درخواستهای تغییر داشته باشند ، همچنین به شما کمک میکند تغییرات عملیاتی و سازمانی ایجاد شده در شرکت خود را به روشی سیستماتیک مدیریت نمایید و از این طریق اطمینان حاصل کنید که ریسکهای مربوط به این تغییرات از قبل به خوبی شناسایی و مدیریت لازم بر روی آنها صورت میپذیرد. سامانه مدیریت تغییرات پروجان با توجه به مفاهیم مرتبط با مدیریت ایمنی فرایند OSHA طراحی شده و با استانداردهای داخلی و خارجی مدیریت تغییرات تطابق دارد.

هر تغییری در سازمان شما میتواند منجر به افزایش پتانسیل ریسکهای مرتبط با عدم تطابق ، ناکارآمدیهای عملیاتی و شرایط کاری غیر ایمن شود. بررسی مناسب درخواستهای تغییر در سازمان و تحلیل مناسب این درخواستها از طریق روشی مبتنی بر ارزیابی ریسکها و در نهایت پیاده سازی تغییرات پارامترهای کلیدی یک سازمان کارآمد میباشند. در سامانه مدیریت تغییرات پروجان ، فرایندهای کاری چک لیستها ، اطلاع رسانیهای خودکار و فرایندهای تشخیص، اجزاء جدایی ناپذیری میباشند که به شما در راستای ایجاد یک ساختار پایا و کارآمد در این زمینه کمک میکنند.

 

ویژگیهای سامانه مدیریت تغییرات پروجان:

   جهت مشاهده کاتالوگ اینجا کلیک نمایید


 جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان ما میتوانید از طریق پست الکترونیکی Info[at]Projanco.com و یا شماره تماس 77971706-021 اقدام فرمایید.

 

عضویت در خبرنامه